fredagseftermiddag.


2009 är här och det har börjat underbart bra.
Nyårsfesten kanske inte blev som det var tänkt men
vi som var där gjorde den oförglömlig. Hade jätteroligt!
Dagen efter var inte lika undethållande precis.
Rent utsagt fruktansvärd ! men ja , mår som man förtjänar.

Nu sitter jag i vårt underbara place.
Fick internet idag, så dagen har jag ägnat mig åt massa pligg.
Och vet ni ? - MALLA KLARADE MATTE B , wiowiowiiii .
Nästan värt att fira ikväll med ett glas vin och en god middag.
Nu håller jag på med spanska. Och det är mkt lättare än matte.
Spanska är en baggis. jag är ett litet MVG-barn i det faktiskt :P

Den 20:e har jag upprop kl 13:15 på universitetet.
Är sjukt nervös redan inför det. Det är som att börja ettan igen ju!
men det blir säkert roligt när man väl kommit igång.
Så nu är det bara att säga hej till prov och föreläsningar igen.

jag har lärt mig att göra hemmagjord potatismos
och hemgjorda hamburgare. det är mycket godare!
Första sockerkakan är bakad. Mums blev det.

Let´s Dance börjar ikväll.
Kanske blir att man glor på det och äter något gott.
Blir en lugn helg iaf.

nu ska jag se One tree hill.
Nu drar alla serier igång igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0