Nu börjar det likna något ...




Ja efter mycket har vi äntligen fått upp kökslampan.
Det blev väldigt bra faktiskt med lite färg där inne.
Så jag är mycket nöjd. Så imorgon ska jag ut på
IKEA och köpa gardiner och kanske några pallar.
Sen lär det som vanligt bli något annat smått ...

Sen blir det hem och städa och fixa tills kvällen.
Då kommer ju finbesök. Och jag har lovat att jag
ska fixa något riktigt mumsigt. Agge har ju fyllt år
somsagt, så ja.. Det är väl ett måste : )

Nu ska vi se LOST, tror jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jämarns vilket snyggt kök! Snygga fönster!!! Den röda lampan blev liksom "the icing on the cake"!

Kramar.

2009-02-01 @ 11:19:07
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0