DET DOFTAR BLOMSTER.


Jobbade kort pass idag och ett tidigt pass dessutom. Vilket var skönt
för omväxlings skull. Få sluta mitt på dagen var riktigt skönt faktiskt.
Handlade lite efter jobbet, sen hem och fick ett ryck att städa litegranna.
Så nu är det nystädat och det är ju en underbar känsla att sen slänga
sig ner i soffan och det är fräscht runt omkring - lovely.

Ska hämta nicke på jobbet snart och sen åka ut till Tornby en sväng.
Sen vet jag inte om vi skulle upp till kim på tårtkalas? För honom? idag?

......händer i helgen då?

Kommentarer
Postat av: sanna

Det vet inte du ;) ring mig !

PUSS

2009-07-23 @ 23:31:51
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Henke jobbar dom dagarna & jag hade tänkt gå en sväng på SelångerMarknad nån dag fre-sön... om det blir skapligt väder... Men annars har vi inget speciellt inplanerat! :) kraam

2009-07-24 @ 20:22:53
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0