HANNA FÖRGYLLDE MIN LEDIGA DAG!


Kom hem från stan alldeles nyss.
Har träffat älsklingsHanna och älsklingsmagen! Den växer så det knakar.
Tog mig en jordgubbscheesecake och en jordgubbssmoothie i solen :)
Det blev en snabbfika men vi han snacka mycket och det var så kul att
träffa henne igen. Det var ju ett tag sen så. Så nu måste vi planera i någon
mer dag då både hon och jag kan. Men sen i oktober när hon är hemma
för ett bra tag ska vi umgås hela tiden och nu i september ska jag hjälpa
henne med lite saker har jag lovat. Jag tycker bara att det är roligt :D

Just nu tippar jag på att det är en liten pojke som gömmer sig där inne.
Som var så lugn och verkade bara sova där inne när mamma ville umgås med mig lite <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Men vad du är söt honey :) hihi. Japp, förväntar mig att ha dig helt till mitt förfogande sen när det behövs :D haha. Får ta och ses snart igen <3

2009-07-24 @ 22:38:26
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0