JAHAPP


igårkväll var jag helt slut efter jobbet. Kom hem, åt middag och blev kvar i soffan framför tvn hela kvällen. Såg på Beck, fast man sett den ett antal gånger. Det går inte så mycket annat på tvn nu under sommartid. Just kankse för man inte ska sitta framför apparaten så mycket? Det var iaf hur mycket folk som helst under dagen så det blev inte mycket vila. Mest "blipp, blipp, blipp" Så jag var helt trött i hövve sen.

Började 06:45 imorse. Klockan ringde 05:45 och det var inte alls lika trevligt. Grått och trist ute och regnet öste ner. Åkte till jobbet och stod i självcscanningen fram tills 12, då jag iofs slutade. Vilket var underbart. Men stod mest rakt upp och ner mellan 06:45-10.00. För håll med mig, det är vansinnigt att handla den tiden på morgonen! Medan jag stod där och höll verkligen på att somna bläddrade jag igenom veckobladet med massa erbjudanden. Så jag fyndade efter jobbet. Måste ju passa på när det är billigt. Speciellt på köttfärs och kyckling åså, som alltid går åt. Det blev en påse! :) Imorgon jobbar jag 4 timmar, yey!

Pratade med Sannadee förut en stund, trevligt !

Har tagit mig en dusch och nu väntar jag på att Nicke ska komma så vi kan åka till VIkingstad och spela tennis. Eller, jag ska inte spela tennis, jag ska kolla på. Det blir nog bäst så. Jag kanske provar , men njaaaäeaee, skämma ut mig? Sen blir det hem och göra middag OCH betala månadens räkningar kom jag på. Det är nog bäst!


Kommentarer
Postat av: hanna

Visst bara älskar man det där kassa-blippet efter ett tag .. :P Och tack för påminnelsen, nu ska jag med betala mina räkningar :( buhu! PUSS<3

2009-07-28 @ 16:14:28
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0