LEDIG


haha, drömde inatt att vi alla var på arlanda och victor kom hem - tänk om ett år gick så fort !




Ledig idag och hela helgen lång. Mycket skönt måste jag säga. Aggut kommer ner så hon är framme tidigt imorgonbitti, runt 9 tror jag hon sa. Hon åker bussen vid 12 inatt till Stockholm. Så nu kommer hon igen till oss. Blir väldigt behagligt långt mellan arje gång nu förtiden. Hon fick ta Dannes biljett till Metallica då danne inte kunde följa med pga av jobb. han var lagomt less. Jag får ringa till han på konserten! ;D

Nu har jag diskat och är snart klar i tvättstugan med. Så, vad ska man hitta på idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Tackar tackar vi är så nöjda med bilden! :) Såg du föresten vilken fin klänning hon hade på sig? ;P kramar

2009-07-17 @ 21:48:46
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0