SOMMAR, SOMMAR SOMMAR !


Vaknade med solsken som vanligt och paniken över att få luft, öppnar balkongdörren med inget större händer. med andra ord lika varmt och kvaft idag med. Tvekade mellan att bada eller inte. Blev så att jag åkte till Millan och hälsade på henne och solade där istället. Efter två timmar drog jag hem och nu sitter jag här och har ont på armarna. Den korta stunden, min kropp kokar. Men det är väl tur att man får lite färg iaf. Snart kommer kallfronten, då lär man klaga då med!

Är ledig idag och hela helgen. Nicke fyller ju år på lördag och vad ska man ge han då? Alltid samma problem. och det blir inte lättare när man frågar vad som önskas och man får till svar "- jag vet inte, du behöver inte köpa något" Så i morgon kommer jag i panik gå runt och leta något som jag tror han blir glad över och något som känns br för mig. Haha, det blir inte lätt ! Så , hörrni. Ge mig förslag nu, kom igen! Vad ger man en kille som fyller 21 år? Ös på med förslag. JAG BEHÖVER JU HJÄLP!

Imorgon blir det nog födelsedagsfest för nicke och kim eftersom kim fyller på måndag. Så det blir grill och chill med lite öl och musik hemma hos kim eller danne tror jag. var väl lite oklart fortfarande. Men det blir nog najs! Millan och jag snackade förut om att det hitills har varit en väldigt bra sommar, och kommer nog att bli en bra sommar. Massa småsaker och planeringar som gör att det känns underbart med sommar. Jag menar, midsommar var ju början på något väldigt underbart. Den 18:e åker vi till hultsfred och ser Metallica. Bara det känns overkligt och bäst. Det blir jag och grabbarna. Men jag klagar inte :D

Börjar allt mer fundera över utbildning i höst. Kommer jag in? När får jag veta? Är jag taggad för plugg? Är det detta jag vill? ELLER VAD VILL JAG? Men jo, jag är nog rätt tggad för plugg. Jag trivdes väldigt bra med studentlivet. Planera mina dagar i stort sätt själv. Jag hann med så mycket mer kändes det som :O

Handla förut. Så nu är kyl och frys fyllda med massa läkerheter och godsaker. Finns det något bättre än en proppfull kyl?

Nu ska jag äta nektariner och se lite tv utan att ha dåligt samvete!
Jag har faktiskt varit ute hela dagen. Sådesåååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0