ÅRETS FÖRSTA DOPP.


är avklarat och det var så¨himla skönt. Iofs var det i en bassäng så det var 21 grader iaf. Vilket jag tycker fortfarande är alldeles för kallt. jag vill ha ca 25 för att jag ska vara riktigt nöjd. Har blivit alldeles för bortskämd med det när jag har varit i utlandet. Så jag är inte så stort fan av att bada i Sverige, en riktig badkruka är jag. Men när jag väl kommer i, älskar jag det !

jag hoppas på mer bad i morgon då vi ska till Antes stuga. blir nog lite bad och fiske i solen. Länge sen jag fiskade nu och det är ju så himla roligt. Kvittar om napp eller inte. Så förhoppningsvis blir vi där hela dagen och på kvällen ska jag vara barnvakt till Albin medan alla ska till kyrkan på minnesstunden av 21-åringen som omkom av skador på öland midsommarnatten, tragiskt nog.

nu ska jag spela lite Sims eller kolla lite greys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0