jåbat!


har jobbat hela dagen och är sjukt seg nu!
Det märks att det är student och skolavslutningar denna vecka, och att skattepengarna har kommit. För idag har det varit mycket folk och full fart hela tiden. Sålt mycket jordgubbar faktiskt! Men det har gått bra. Det börjar flyta på mer och mer, vilket är skönt. Känner mig fortfarande osäker på vissa saker så jag känner mig ju sådär lagomt jobig när jag måste fråga hela tiden. Men så är det att vara ny. Alla har varit nya! :)

Ska jobba i morgon med faktiskt, kortdag! 7.30-12. Så det blir en tidig men kort dag. Skönt på en fredag. Men då ska jag hem och tvätta sen, jippi!

Nicke är på jobbfest ikväll, så han har man inte sett skymten av än. Så nu ska jag träffa milli tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0