Snart är det fredagsmys igen.


. . Och då kommer Agge och Danne, yey!  Som jag har längtat efter det.

Det känns konstigt nu när man inte har någon skola att passa upp och greja med. Men samtidigt är det ju väldigt skönt att denna kurs är över och att jag har klarat den. Får se nudå om det blir skola till hösten eller inte. Har fått höra genom min källa att det är 120 sökande till programmet och dom tar in 100. Så en ganska stor chans har jag ändå hoppas jag. Men säkert blir jag en av de 20 stackarna. Jag är taggad på att läsa!

Har fått lite jobbtider nästa vecka. Ska jobba mån, tis, tors och fre. Känns ju bra med lite extra tider i Juni. Ska skolas in i Caféet också. Känns roligt! Kanske jag inte bara kommer sitta i kassan hela sommaren.

Kattis har fått en flicka , Melina :) Grattis till er.

Ska äta lite frukost nu innan jag har tvättstugan mellan 12-17. Det får bli träning senare ikväll .

Kommentarer
Postat av: hanna

Första dan var ok, började med ett fem-timmars pass som tur va :P

haha, jaa tänkte också tanken med trosorna.. Men insåg rätt snabbt att det inte är ett hållbart alternativ i detta hushåll heller.. Får leva med att vara kalsongplockare livet ut!

Men gulli, ska vi ses i nästa vecka?

PUSS

2009-06-05 @ 00:38:52
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0