sova?


Varför går jag inte och lägger mig då jag varit trött hela dagen och kvällen.
Har kollat på greys anatomy-avsnitt tills nu, och det går inte att bli trött då.
Men nu tvingade jag mig själv. Så nu får jag vänta tills i morgonkväll :)

Jobbade 7.30-12 idag. Sjukt trött imorse men det gick vägen. Kassa/Café idag.
Nu är jag ledig tills på tisdag då jag jobbar igen och sommarschemat startar.

Millan och nicke kom förbi med Romané förut. Idag var hon mycket piggare.
Så jag hoppas att hon är likadan imorgon när jag ska ha henne under dagen.
Mellan 11-18. Det blir en sväng på stan säkert. Millan hade testat bibblan
och det gillade hon. Inte böckerna men allt runt omkring, så why not?

Ishockey nu. Men jag kommer nog inte se hela och jag borde inte göra det heller.
Så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla istället. Det blir en lång dag imorgon.
Och pappa fyller år :D , missar tårtan men ska allt ringa och sjunga för han imorgon!

Sängen NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0