Vart tog veckorna vägen?


Ni glömde väl inte mamma igår? :O
Det gjorde minsann inte jag!

Lika skönt väder idag med. Men då har jag suttit i skolan exakt hela dagen!
Var på skolan klockan åtta och fick gå hem klockan fem. Men det var ju sista
dagen idag så man kunde väl stå ut lite extra, men det kunde lika gärna ha regnat
för min del. Som det ska göra nu resten av veckan! Kan inte sommarvärmen stanna?
Somsagt, kursen är klar nu. 20 veckor har bara försvunnit. Har gått sjukt fort när
jag tänker efter. Och förhoppningsvis har jag nu samlat på mig 30hp.
Men jag tror att sista delkursen inte ska vara något problem, har nu 22½hp. Nöjd !
Nu ska jag ha sommarlov ett tag innan jag börjar att jobba lite på Maxi.

Tog mig en promenad ikväll. riktigt skönt!
Och nu har jag slagit ner mig i soffan och tänker stanna här. Ska blanda lite lättdryck bara.

Utbildningsdagar på Maxi tisdag och onsdag, sen ledig!
Och i helgen kommer Agge och Danne, wiie. Som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0