det röda vinet slinker ner.


Det blev potatissallad med rostbiff till middag!
Och till efterrätt ett glas rött. Ett till sen med millan.

Har varit lite folk här, men det flesta har dragit nu.
Jag känner mig rätt trött. Vilket jag gjort hela dagen.
Jag är inte den som sover middag, men det gjorde
jag idag. Liten stund bara, men det hjälpte inte alls.

Millan kom förbi med Nicke och gjorde mig pigg!
Jag blir så glad över hennes historier och allt hon
delar med sig. Hon skiner som en sol nu. Alltid
lika glad och det är jag väldigt glad över. För att hon
är ju en toppentjej som förtjänar det allra bästa.
Och enligt henne och vad jag tror - så har hon hittat rätt !
OCH JAG VET ATT DU VET ATT JAG VET ATT JAG HAR RÄTT :D

Robinson börjar imorgon. Det känns som att man måste
kolla på det och ge det en chans. Tro det kan vara bra faktiskt.
Det har ju ryktas om att det liknar mer som det amerikanka
Survivor, lite mer hårda takter. Och så ska det vara. Jag tro på´t !

Det känns som jag inte har något att göra om kvällarna längre
nu när jag inte har någon tenta att plugga till. Det är nästan så att
jag fortfarande siter och tänker på alla ord och allting, fast det är över.
Jag tror att jag blir sinnessjuk på detta. Har haft mardrömmar om tentan
och inatt vaknade jag minst fem gånger och varje gång tvingade jag
mig själv att upprepa saker, så jag inte hade glömt bort det.- Haha!

Nu är klockan 2 snart.
Och snart somnar jag.

Kommentarer
Postat av: mill

JAG VET ATT DU VET ATT JAG VET ATT DU HAR SÅ RÄTT SÅ :D



hihihihi :D :D :D :D

2009-03-22 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0