En ovanlig måndag .


Min morgon blev allt mer än underbar!
Bilen har inge batteri när jag som mest behöver den , lite oturligt!
Men nu vet man till nästa gång att man inte får lämna någon dörr
eller bagage lite öppet, då går larmet och drar all batteri under natten.
Men det är ju inte första gången det händer, så jag lovar ! Ni får låna
den igen. Men skulle det hända igen då, blir jag arg på riktigt och tar er mat! -hihi

Kom iaf som tur var upp till skolan i tid med Ella. meningslöst egentligen.
Skulle ha gått till 3 men fick hoppa eftermiddagslektionen. Tänkte ju åka direkt
från skolan till Maxi. Så jag åkte hem 12. Gick och tränade direkt, gick till bussen
och kom i tid till Introt som började klockan 15. Det gick jättebra och känns skitbra.
Tror att jag kommer att trivad där. Gillar deras system på allt. Smidigt. Ska inte krångla
till allt så mycket hela tiden. Så jag tror det blir jättebra! : )

Har fortfarande inte fått någon som kommer hit med en bil och ett par startkablar.
Så den står där den står nu. Och det skulle ju vara bra om jag hade batteri tills på
onsdagmorgon då jag ska börja jobba på 06:45. WTF! Vem handlar då? Jag blir förbannad!
Varför ska en mataffär vara öppen kl 7.00 på en morgon. Finns inget logiskt i det tycker jag.
Öppna 10 som alla andra. Sen kan man stänga kl 20 senast med istället för 22. Vi är för bortskämda.

Så jag har rest runt i buss hela dagen runt Linköping fram och tillbaka!
Det är ju inte direkt billigare med buss heller. Har betalat 50:- idag, för 3 resor.
Jag vet, låter som en bortskämd liten överklassdam. men jag tycker om min bil <3

Så ikväll är jag trött. Orka inte med nån dammsugning.
Får bli imorgon när jag ändå är ledig. Nu blir det mera slapp.

Ja , om det är någon i linköpingstrakten som känner att dom vill hjälpa en
snygg brunett och hennes röda toyota, hojta till. Det skulle uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du babe, sa ju till dig att du kunde höra av dig, så kan ju Johan säkert fixa det där vet du!! Vi svänger förbi med Volvo och startkablar, inte kväll då, men imorgon kanske?=)Jag skickar ett sms om det med för säkerhetskull!! Puss

2009-03-30 @ 21:46:35
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0