GODMORGON!


Klockan är alldeles för lite.
Och jag är jättetrött, vill sova mera!
Har seminarium mellan 10-12. Så
det är inte så farligt. Men sen blir det
hem och tvätta :/ VIlket jag inte ser
fram emot. Sen väntar en tisdag och
onsdag med föreläsning. Sen på torsdag
får jag tillbaka tentan - håll tummarna !

Lördagen var rolig. Åt tacos och spelade bowling.
Jag vet inte riktigt om det gick så bra för millan och
mig, men jag hade roligt : ) Utgången sen blev väl
kankse inte som planerad. Men det gjorde inget ;D

Igår mådde jag bättre än vad jag trodde jag skulle må.
Men vaknade däremot med ett svullet öga som det bara
rann i och gjorde ont. Men det blev bättre senare på kvällen.
Fam. Karlsson var här. Grejade det sista i köket med alla
uttag och musiken. Så nu kan jag äntligen dansa när jag diskar! ^^
Fikade och kollade på fotboll. Sen blev det bara slapp framför tvn
hela kvällen. Somnade obehindrat och har sovit sååå skönt !

Nu måste jag dra snart ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0