tvätthögen är enorm^^


JA, JA och JA!
Grupparbetet är klart och redovisat.
Och jag fick tillbaka min tenta, GODKÄNG!
Och det känns så underbart skönt. Ingenting
som släpar nu utan på måndag börjar delkurs
tre med nya tag. Halva kursen är avklarad nu.

Jag måste ändå säga att jag trivs med studentlivet.
Styra sin egen tid litegranna, man hinner med så
mycket annat på sidan av skolan. Träffa underbara
människor och känna att det är roligt att gå till skolan.
Jag är en lycklig student! : )

Torsdag och det är tvättdag mitt i det soliga vädret.
Så jag har ingen lust alls att hänga i tvättstugan.
Men det är ett måste , har inga rena kläder alls.typ.
Nicke använde sitt sista par av strumpor idag , Illa! ^^

Känns som jag lever igen. När man fick pengar igår.
Jag har aldrig varit så fattig som jag var nu innan.
Jag vill köpa kläder, massa kläder. Men kanske ska
spara ett tag ändå. Så det inte blir samma sak :P
Men imorgon är jag ledig, så då blir det nog en sväng på stan!.
Hoppas att det är sol då med. Och hela helgen.

Helgen är obestämd. Fotboll på lördag blir det väl.
Se Sverige skämma ut sig i Portugal. Men man måste ju se.
Får väl se om det kanske blir en öl till - löningshelg somsagt!

Nu blir tvättning, städning och tv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, tvätt, kul! Jaa vi måste ses snart! Ta en öl eller fika=)Men vi får smsa om saken!! Jag känner precis som du gör! Att det är helt underbart att vara student =D PUSS

2009-03-26 @ 15:58:07
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: hanna

HurraHurraHurra, bravo Malin :D

2009-03-26 @ 20:36:36
URL: http://lurum.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej vännen! Kul att tentan gick bra. Saknar dig på jobbet. Kommer inte du hem snart å hälsar på? Här är allt bara bra. Har skaffat en liten busig kattunge som heter Nova. Há det så gott och sköt om dig. Ska strax fara till jobbet, ska bara fixa lite godis till imorgon först. Många kramar från Nina

2009-03-27 @ 10:41:49
URL: http://nizzezi.blogg.se/
Postat av: sanna

Fick du G som inte ens kan stava till GodkänD ;-)

haha närå, Grattis gumman !

Snart kommer du hem :D

2009-03-27 @ 10:48:50
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0