snart är det fredag igen!


..men vad veckan har varit seg!
Jag har fredag idag. men jag är ledig imorgon så det blir rätt bra ändå.

Imorse var jag så trött så jag skippade föreläsningen.
Kände att det inte spelade så stor roll nu när vi bara har
en uppgift kvar att göra och vi ska inte ha något mer prov
eller så med anknytning till litteraturen. Så det blev en
sovmorgon och ack så skönt det var. Åkte upp till 12 istället.
Träffade nya gruppen och började spåna på lite ideér. Men
nu ska vi först ha en välförtjänt helg och fortsätta på måndag.

Alla serier börjar ta sommaruppehåll nu. One tree hill har uppehåll.
eller ja, säsongen är slut. Så får väl se om det kommer någon mer
i höst. Har ju hört ryktas om det och det blev ju värsta cliffhangern.
kanske lite förutsägbar, men ändå. Jag gillar´t !
90210 tar uppehåll nästa vecka, ett avsnitt kvar. Den serien har jag blivit
galet fast i. Typisk serie som passar mig. Lite one tree hill över det !
Vad ska jag göra när allt har uppehåll? :O

Min älskade bror och kusin kommer och hälsar på oss första helgen i juni.
Blir så glad när jag får veta sånt och har något att se fram emot. Jag tycker om
att vänta på besök. Jag hoppas på ännu mer besök i sommar såklart, av alla andra : )
Nicke åker på minisemester med alla kompisar fre-tis v.26-27. Då kommer jag nog
hem till Sundsvall och hälsar på alla er tänkte jag. Tråkigt att vara hemma själv ju.

På lördag är det fest.
Så jag hoppas på fint väder.

Nu ska jag duscha och krypa ner i soffan och kolla på massa program.
Nicke är på träning.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0