låååånghelg !


Vaknade relativt tidigt idag. Tittade ut till vår förtjusning att det inte regnade och började tagga inför minigolfen. Men jag kände att det är svårt att vara jättepeppad utan frukost i magen. Men.. vi är så snål nu att vi ska storhandla på måndag då vi får pengar. Så vi åkte på konsum och köpte frukost som bestod av en baugette och en drickyoughurt. Åkte direkt till Valla. De två första hålen vet jag inte alls vad jag höll på med. Men sen kom jag igen och slog 2.or på raken hela tiden...TILLS... det började åska och verkligen hällregna! Årets värsta regn någonsin. Men vi gav det en chans till och börja med. Alla andra åkte hem men vi stannade kvar. Tillslut skickade de som jobbade där hem oss och sa att vi fick komma tillbaka imorgon och spela klart. Det tackar vi får. Så imorogn kliver vi upp tidigt och spelar klart den omgången och kör en till efteråt. Minigolf är skitkul !

Eftersom vi då inte har någon mat i kylen och för att vi inte har varit i Vikingstad på mycket länge hade vi sån tur att bli bjudna på mat ikväll, och det är ju alltid lika gott! Potatisgratäng med kött och sallad. Till efterrätt äppelpaj och rabarberpaj med marsansås. Nu är jag så mätt att jag nog klarar mig förbi frukosten i morgon . Alltid lika trevligt att vara i Vikingstad. Och ikväll kom det en ny familjemedlem vid namn Siri. Världens sötaste och minsta kattunge :)

Idag har jag hjärnan iställd på att det är söndag. Har verkligen varit en låång helg, men varför klaga? Har en hel dag kvar imorgon att njuta av. Innan den tråkiga söndagen kommer och man inser att det är måndag nästa dag och en hel lång vecka tills det är fredag igen. thats sucks! Speciellt nu när kommande vecka kommer att vara väldigt stressig i skolan och vårat arbete måste vara klart på torsdag. Men det är sista veckan nu så det är bara att köra på.

Om det är någon som känner för att se Metallica i sommar i Hultsfred?
Då är det bara att hojta till. För just nu har jag en biljett till salu. Och är du intresserad, så backa inte ut!

Om 4 veckor är det midsommar. Tiden går så fort. Snart är sommaren över...typ. Jag vill vara med alla min tjejer i Sundsvall på midsommar. Men jag vet inte. Jag har bjudit hit dom men får se om dom nappar. Skulle vara riktigt kul faktiskt.

Nej nu får jag sluta!
se lite tv nu, eller en film.
- helt enkelt dax för fredagsmys!



Kommentarer
Postat av: agge

skulle inte madde köpa biljetten? :O

2009-05-23 @ 20:07:59
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0