lördagsmys på golfbanan!


Varför borra tidigt en lördagmorgon?
Okej, nu gjorde det inte så där jättemycket eftersom vi ändå skulle upp. Men det är grymt oskönt att vakna till då humöret inte blir på topp direkt. Så jag hoppas att det inte är likadant imorgon, en söndagmorgon ffs! Då är det verkligen förbjudet på alla sätt och vis! Hur som helst drog vi till Valla för minigolf kl 12 och innan frukost på konsum idag också. Spelade två rundor och jag sög på andra rundan. Usch, vill inte prata om det. Mitt psyke efter 3 timmars minigolf spårade ut. Så efter 3 timmar kopplade vi av i solen och gick en promenad och kollade på alla djur, haha! matade getterna och kaninerna å så ni vet :) Mat på McDonalds och sen åkte vi till en riktig golfbana och slog lite. Första gången i mitt liv och det blev ju inte bättre när Martins klubbor var åt fel håll för mig. Så jag gjorde tyvärr inte jättesucce! Men mina puttningar var faktisktt bättre. Efter denna sommar kommer jag vara bäst på minigolf!

Nu är vi hemma hos oss och spelar wii, mario party! Och det blir nog rätt lugnt ikväll också. Men om jag ska vara riktigt ärlig så kryper det i kroppen på mig och jag är lite sugen på att festa loss litegranna, men ändå inte!Det är ganska skönt att ta det riktigt lugnt och bara mysa till det lite också en helg.
Ordet mysa - vad betyder det egentligen? Vad har det för innebörd? Vi ska mysa, vad gör man dårå? Haha, vi hade en liten kort diskussion om det förut i bilen då Homan fick ur sig att han hatade ordet mysa och bajs :P
Vad är mysa för er?

Sitter och pratar med Sannadeee, älsklingSanna! Och vilken fantastisk nyhet hon kommer med. Eller ja, det är ju inte säkert. Men jag tycker iaf att det låter jättebra och det skulle ju vara underbart roligt faktiskt :)

nej, nu blir det tv!
sen får vi se vart kvällen slutar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men hur gick det på första rundan då? =O hehe, dom säger att han är det! =P Går det bra för er med arbetet förresten? =D KISS ps MYSA är ett bra ord tycker jag, det låter mysigt=P ds.

2009-05-24 @ 13:16:35
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag vill också spela minigolf :O

Men haha, jaa Tomas och jag pratade faktiskt om det att låta dig fixa med min blogg eftersom jag verkligen är säääääämst på det, think about it ;)

See you tomorrow! :) pysss

2009-05-24 @ 21:18:57
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0