Yo!


Seminariet igår gick bättre än förväntat.
Jag känner mig nöjd med min insats !
Sen var det bara slapp i soffan hela kvällen.
Kollade in när Sverige gick till final i brist på annat.

Skolan idag mellan 10-12.
Genomgång inför sista uppgiften i denna kurs.
Den är rätt stor och känns väldigt jobbig. Men bara
om man kommer igång så blir det säkert bra. Vi ska
inrikta oss på utbytsstudenter på Linköpings Universitet.
Vilket jag iofs tror kan bli mycket intressant och roligt.
Så.... skola imorgon med!

Har förberett lite inför vilket jag tror kommer bli världens
godaste middag. Hemgjord potatissallad med rostade potatisar,
rädisor, gräslök och någon slags god dressing som man ska ha i.
Och till det blir det lövbiff med någon fyllning, vitlökssmör kanske?

Ikväll är det fotboll på tv, så kommer lite folk hit tror jag!
Men nu ska jag gå och träna lite tänkte jag.

Byyyyyyyyyyyyyyyye





Jag stör mig på vissa saker bara.
Jag vet inte, men folk som inte engagera sig.
Är det verkligen så dyrt att bara slänga iväg ett sms?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0