DET FINNS VÄL NÅGOT SOM HETER SÖNDAGSMYS MED?


ännu en helg, och det blev kanske inte som planerat!
Var ju tänkt att bli en lugn och skön helg, men icke.
iofs var fredagen lugn men igår lev det fest. Agge fick
andra planer vilket gjorde att det inte blev lugn hemmakväll.
Men det var trevligt så jag klagar inte, förutom Platå :P

Sov till klockan 14 idag, WTF?!
Jag hatar verkligen att sova för länge, jag får panik.
Väldigt längesen jag sov så länge. Och hade inte telefonen
ringt hade vi sovit ännu längre, skrämmande. Det är vädret!
sagt det förr och säger det igen, Det är för mörkt..deprimerande.

Nicke gick till Olle och agge kom bort. Gick på subway och köpte
varsinn macka, satans gott var det. På väg hem gick vi in på
hemmakväll och hyrde de två första nya filmerna med johan Falk.
Så nu måste vi se dom andra. Riktigt bra var dom iaf :) TIPS!


Popcorna är poppade, colan är uppslagen och nu väntar premiären av Paradise Hotel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0