KOM IHÅG KLOCKAN!


HejsanHoppsan!
Sitter ute i Vikingstad och håller de resfebriga folket sällskap.
Mitt uppe i packningen kommer jag och hälsar på. De åker
till Aruba på tisdagsmorgon och blir borta i 14 dagar. Vilket
Lyx! Nicke skulle se fotbollsmatch och innebandy match med
några, så då tog jag tåget hit ut istället.


Fick ju sova en timme längre idag! och oj vad det var skönt.
Ställde tillbaka klockan en timme på morgonen när vi vaknade.
Jag älskar när man får en timme längre. Jag verkligen njuter
av det. Sen att det blir mörkare ute är en värre sak. Jag blir
så trött av detta mörker. Det är dax att åka ut på ikea och
handla en vinterförbrukning av ljus. Ljus är ju alltid trevligt :)
Min nya favorit är vaniljljusen som finns på Ikea.

Imorgon börjar nya kursen. Känns spännande. Hoppas att
det inte är värre än vad det ser ut att vara. Utan kanske något
roligare och något enklare. Men det är bara att ta nya tag.

Nu ska vi dricka kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0