HEJ!


och Shit , kan varit det värsta jag varit med om. Så jävla nervös
var jag att jag blev alldeles kallsvettig så jag satt och frös tillslut
och kunde inte sluta skaka, haha! Att inte veta någonting, inte
vara förberedd på vad jag ska säga eller göra kliver jag in i ett
rum där hela FOULgänget sitter på rad, och jag har en stol mitt
på golvet framför dom. Jag trodde jag skulle svimma i början :P

De öste på med frågor under 35 minuter och det var bara att
svara och se glad ut, och komma på lagomt snabbt vad man
överhuvudtaget skulle säga :D Men jag tror det gick bra. Kändes
bra tillslut då jag kanske blev mer avslappnad och kunde skrattalite.
STORT att jag vann på arga-leken mot en Foul, nöjd är jag!

Nu är det bara att vänta och se.
Blir malla en FOUL som hon sagt? Kankse? Kanske inte?

Somsagt, riktigt lång dag idag och känner mig helt slut i huvudet.
Ledig nu tills på måndag, med litteraturen i hand. Men eftersom
jag läst det jag ska tills på måndag kan jag vila ut rätt regält :D

I helgen kommer Agge tillbaka till mig! wiiihooo, på lördagen.
Fredagen kanske det blir att åka och kolla på innebandy nu när
vi har bil, lättast och även billigare än att åka tåg fram och tillbaka.
Eller så stannar jag hemma själv och kollar på idol, äter gott och njuter.
Vi får se vad som hände rhelt enkelt. Lördag - Halloween! klä ut sig ?
Leka "bus eller godis", vilka underbara tider det var. Kovlandsgänget, yäää.

Nu blir det dexter och sen sängen.
Gooodnatt!

Kommentarer
Postat av: Agge

jaa! :D snart kommer jag hem, förstår att du saknar mej stumpan! ;) Ring mej nått imorgon! puuusss! <3

2009-10-29 @ 01:36:11
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0