MAN BLEV MÄTT IDAG MED!



Det gick relativt bra idag för oss ändå, trots att vi var lite oförberedda.
Känns som det krävs lite mer tid före för att kunna göra det på bästa sätt.
Fick några synpunkter som ska ändras imorgon och ssen blir det inlämning!
Sen är det bara att vila onsdagen, kanske läsa litteratur vore en bra idé.
På torsdag får vi hemtentan som får hålla på i en vecka. Jobbig vecka blir det.


... På torsdag får jag en gratis kaffe på PressByrån.
Värt med sånna där kaffekort när man alltid köper kaffe där när man är på skolan.


Snackade med SannaDee förut. Hon drar ju den 25.e till Gran Canaria. Bara lite
avundsjuk nu när det är skitkallt här och världens underbaraste vädret där. Men
om det blir som jag vill så kommer vi och hälsar på dig innan du kommer hem i mars.
Från min sida är det ett måste alltså, en flygstol sen är det klart, Heelt OK :) <3


Nicke tränar och jag hänger självklart hos angiiiieeeeee!
Har fått god middag med, tackar man inte nej till såklart.
Så nu är jag sjukt mätt och seeg. Så Ja Sanna, jag fick
också mat på bordet idag , det är underbart ibland alltså :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, vilken tur vi har ;)

2009-10-13 @ 20:08:49
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0