PÅ LÖRDAG SKA JAG NJUTA, EN STUND I ALLA FALL!



Sitter just nu hos agge och har haft en mysig eftermiddagsfika.
Kom direkt från skolan. Hade någon slags lektion som varade 2
minuter för min del då jag var först ut för att visa vad jag har
gjort hitills. Sen fick man gå hem. Men det var bra att gå dit
eftersom det verkade vara obligatoriskt och ingick i hemtentan.
Men ovärt att cykla hem i regnet sen. Det blev att trampa fort !

Jag har kommit till det stadie där det känns som att jag är hyffsat
klar och inte kan göra så mycket mer. Om jag ordbajsar ännu mer
kanske det bara blir skit av allt i stället. Men ska gå igenom den mer
ikväll och göra allt klart imorgon! Jag har ju torsdag på mig med.
Men på fredag åker jag upp tidigt. SEN KAN JAG ANDAS UT IGEN!

Ännu ett pass BodyPump imorgon...Najs!

Jag gjorde något nu som jag inte kanske skulle ha gjort. eller iaf
väntat med tills nästa vecka. Information om den nya kursen som
börjar på måndag har kommit ut. Och det blir ju fan inte lättare.
Förstår ingenting! haha. Har förstått att det är massa examinationer,
seminarier och föreläsningar OCH att en stor examination som vi har
på oss till den 21 januari tror jag det var. WHAT?! skjut mig.


Ikväll blir det promenad, om det inte regnar förståss!
Mamma är fortfarande i solen medans jag sliter här hemma.
Hoppas verkligen att hon har med sig något uppmuntrande
till mig hem. Sen när mamma kommer hem åker Carina och
Leif till Aruba i två veckor. JAG VILL OCKSÅ RESA! Ok, ska
inte klaga då jag faktiskt har varit iväg iår. Underbar semester
var det <3

Nu ska jag cykla hemåt och fortsätta med tentan!
Nu har jag haft en välbehövlig paus med trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Leffan och Carina

Du är jätteduktig; Malin !

Förresten har du eller Agge tappat en handske i Saaben? Hittade den efter helgen.

2009-10-20 @ 22:48:40
Postat av: Agge

Men malla, du kommer att klara det där galant! Det vet ja! :) Ses imorgon!

2009-10-21 @ 00:30:47
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0