STRESSAD


... men varför?
Tentan ska vara inne om en vecka. Men jag är så här.
Ordet tenta får mig att bli någon annan och det går knappt att
få kontakt med mig. Jag kan nästan inte släppa tanken på den
 utan går hela tiden runt och funderar på om jag gör rätt? vad
ska jag ändra på? Jag kommer inte att hinna! - men det gör jag
 nog. Har suttit hela dagen igår och hela dagen idag. Cyklade hem
 direkt och började med den. Men jag tycker att jag är ansvarfull
när jag tänker: "Om jag jobbar på bra nu torsdag och fredag, så kan
jag unna mig en helg utan att få ångest på söndagmorgon!"
Och det har
jag gjort också. Känner mig så duktig att jag nu släppt tentan för en stund.
Jag säger som Kristin - Nu ger jag upp och tar helg!

Imorgon är det galakväll som gäller. Har blivit inbjuden av milli som
förövrigt kommer hem igen. Det ska bli riktigt skoj faktiskt. Problemet
är att man ska ha klänning, och jag kan inte riktigt bestämma mig. Det
är ju skitkallt ute för att ha klänning med. Det kanske blir pralinen?

Mamma åker till Turkiet imorgon, usch och fy och blä vad avis jag blir!
Bort från detta tråkiga väder och bara sola i värmen. Kul för dom.

Agge är påväg hit och vi ska på stan en sväng!
Eller ja, vi ska på bolaget inför morgondagen.
Så måste göra mig klar nu, hörs seeeeeeeen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0