VILKEN GALAKVÄLL!


Jaaag skaaa aaaaaldrig mer dricka!
Undra hur många gånger man sagt så?


Galakvällen igår var jättebra iaf. Kom dit i våra tjusiga klänningar. Blev bjuden på
fördrink och sen blev det middag. Potatisgratäng med kött, sallad, sparrisknyten och sås.
Riktigt gott var det. Hade ju sparat mig under dagen så det var väldigt gott med mat :)
Under middagen och desserten, som förövrigt jag inte tycker var panacotta, så var det
nomineringar till årets spelare osv. Alltså, riktigt seriös fotbollsgala. Ungefär vid 12tiden
åkte vi ner mot stan för platens. Rätt lugn kväll ändå, men idag känns det värre !
Tack Mill för att jag blev medbjuden, värd kväll var det :)


Jag lyckades med att värva mig själv till laget också.
Så nu ska jag provträna lite och känna mig för lite.
Vem trodde att Malin skulle ta på sig handskarna igen?
Haha, jag har inte kommit iväg än, men är rätt sugen.

Idag skulle jag behöva ha gjort en del. Men allt får vänta tills i morgon. Tentan ligger och
väntar på att bli klar, men känner att jag inte alls har ork med Bryman ikväll. Så det får
också vänta tills imorgon faktiskt. På torsdag ska jag vara klar, så jag har några dagar på mig!

Jag fick sms av mamma förut! Drack öl vid poolen.
Kul att hon har kul. Själv fryser jag ihjäl just nu.
Mina nya favvotofflor från IKEA är guld värt just nu.


Nu måste jag kolla potatisen.
Blir sen middag idag. Sen blir det ensam mamma, wöwöwöwö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0