GE MIG EN LATTE, TACK!




underbart att sommarkänslan lever kvar, iaf ett tag till !
Idag har det varit strålande sol och väldigt härligt. Vilket
gjorde att det var mycket folk i rörelse och är nog fortfarande.

Det var underhållning på stora torget också, i fontänen.
Antar att det var svensexa eller något? Jag låter bilden
tala för sig själv. Han letar kräftor iaf!


Jag och agge gick och satt oss på Espresso House och drack kaffe.
Nicke kom efter en stund han med. Nice att bara sitta och surra
massa med en latte, borde vi göra oftare tycker jag :) Gick sen och
handlade käk på Steve´s och tog med oss hem. Kollade på The mist
på canal plus! alltså, om ni har sett filmen så vet ni vilken jag menar
när jag säger, psykkärring! Hon förstörde filmen för mig. Men jaja, visst
hoppade jag till i mellanåt. Det är ju Malin, Malin gör alltid det till skräck.


.. Så vi har haft äkta fredagsmys <3

Nicke åker ju somsagt tidigt i morgon. Agge och jag har inte planerat
något större. Eller jo, vi ska äta tacos :) Sen får vi se om det kanske
blir bio, eller ett glas vin? eller två? Men mysa ska vi göra iaf. Sova samma säng med :D

På söndag blir det innebandy iaf.
Premiär kl 16, nu börjas det igen, kul!


  

 


Kommentarer
Postat av: agge

malin ett glas vin eller två? en dunk vin menar du väl?

2009-09-18 @ 23:37:11
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Malin

NEJ! du har dunkar färdigt. Du vet hur det gick sist! ;O

2009-09-18 @ 23:38:09
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0