RUBRIKLÖS



BINGO på internet kan vara det mest spännande och beroendeframkallande..



Söndag är en seg dag och det ska det vara med!...
Vaknade och kände en gnutta bakishet i min kropp.
Men bestämde då att jag skulle somna om en stund.
Sen blev det rätt bra. Har inte alls mått dåligt, bara varit trött.

Gårdagen var riktigt nice. Blev lite förfest här först sen
drog folket till Platens, de flesta iaf. Blir ju lätt att man slittras.
Dansade arslet av oss med en väldigt danssugen Martin ;D
Jag kom hem vid 3tiden och hur UNDERBART var det inte då
att bara kunna köra igång en diskmaskin med allt, va va Va?

Agge har bott här 4 veckor nu och är inne på sin femte.
Tiden springer iväg och jag tycker att det funkar jättebra!
Idag åkte vi alla och handlade mat. Fick låna bilen av leffan
och Carina, så vi passade på. Kassören tyckte nog att vi var
rätt jobbig när vi skulle betala en del var på tre olika kort :P
Men det kändes rätt eftersom vi alla vill snåla lite med pengarna nu.
Och eftersom jag har jobbat/jobbar där så vet jag att det inte alls
är så krångligt som det låter. Så jag brydde mig inte alls :)


Å herregud. Kändisdjungeln, jag döööör.
Kändisar? Djungel? Malaysia? värsta jag sett.
Det var som att blicka tillbaka till sunset beach och dess studiofilmande.
Iofs är jag en av dom som följde sunset beach, men detta alltså. FLOPP!


inhandlade ett par jeans och två tjocktröjor i fredags, helt oplanerat!

Mitt tåg går mot Mjölby kl, 07.10 imorgon.
Så ska jag hålla på i två veckor nu. Men det
blir säkert jättebra. Trött imorgonkväll antar jag.


Nu ska jag fortsätta att se filmen på 4.an.
seeee ya!


Bilder från Turkiet kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0