ILLAMÅENDE PÅ LITTERATUR!


Vaknade imorse av att jag höll på att svettas ihjäl. Hela vintern har jag sovit med två täcken då det alltid är svinkallt hos oss under vinterperioden, och jag har inte riktigt vant mig av än att det kanske räcker med ett täcke nu. Så jag envisas med att kura ihop mig med ett tjocklager och sen på morgonkvisten när solen ligger på blir jag så förbannad på mig själv att jag inte fattar att det räcker med ett... jaja, ett jävla problem är det just nu !

Att ta vara på solen idag gick inge vidare. Utan jag har roat mig med litteratur i form av Säljö under hela dagen. Tagit mig igenom tre skittråkiga kapitel. Ja ni ska veta att det är väldigt låååånga kapitel och inget särskilt roligt som står, 75 sidor har jag läst. Nu undrar ni säkert varför jag inte tar med mig boken och sätter mig ute i solen och läser? Läsning är absolut inget jag njuter av och därför blir det inte roligare heller om jag sitter i solen. Ska ha genomgång på hela boken imorgon vilket kan vara bra för min del !

Spinningpasset med Petra förgyllde min tråkiga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0