SOFFLÄGE



Det börjar rulla på igen efter påsken. Har öppnat böckerna
och fått igång tänkandet litegranna iaf. Det behövs nog! Har
en känsla av att denna kurs är den tygsta vi kommer att
ha hitills och det kommer bli korvstoppning. 1496 sidor ska
läsas innan det är klart. Tur att det går att fuska lite kanske.

Idag körde jag ett gympapass, herregud alltså. Går enbart på
de passen för att hon instruktören är bäst och för att jag känner
att det verkligen ger någonting. Höll på få upp middagen ett
antal gånger, vilket inte var lika trevligt! men trött blev jag :D


Nej nu blir det film och lite plugg innan sängen.....

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack för inbjudan den 24:e men tyvärr kommer jag inte kunna då. Jag och Håkan ska ha hem lite polare från Sundsvall hit just den helgen så det sket sig. Hade ju vart skitroligt annars, säg gärna till nästa gång det blir något mer pådrag :D kram!

2010-04-09 @ 11:40:11
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, bland annat Elin och andré rönnberg :)

2010-04-10 @ 17:24:56
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0