BUSY WOMAN!


Det är mycket som händer just nu!
Igår drog Nolle-P igång och vi fick träffa våra nollor för första gången.
Kändes lite sjukt att stå "på andra sidan" den här gången. Minns ju så
väl känslan själv när man kom ut och träffade sina faddrar, pirrigt vare.
Hur som helst var det mest information som delades ut denna dag. Vi gick
och gick och gick. Jobbigt i fötterna men inte i huvudet. Trivs så bra med
min grupp och mina kollegor att allt känns bara så lätt och roligt. I morgon
drar alla fester igång, det börjas med Ärtor&Punsch och jag är nykter fadder!
Sen på torsdag är det stora ölfesten, MUNCHEN HOBEN! Inte nykter fadder utan biljett.
Jag och lisa ska fixa en fest utanför, då kan vi ändå säga att vi medverkade :)

MIN skola börjar imorgon med, kursstart kl 13.15 ! Känns som det blir mitt
i allt vilket gör mig lite stressad. Eller jag är ganska stressad för jag fattar
ingenting av studiehandledningen, allt bara snurrar och det känns så mycket!
Så jag hoppas att timmarna imorgon gör mig lugnare och mer taggad för vad
som komma skall. Kul att joina mackan och Johan ännu ett läsår :P

Snart är det dax för bröllop med. Jag har fixat klänning och inget mer.
Hinna gå till frisören innan är nog bara att glömma! Är rätt fullbokad 2
veckor framöver... Men jag har lite saker som måste fixas innan ändå.
Roligt ska det bli, vara en VUXEN INDIVID och inte ett barn som somnar
kl 10 och missar allt det roliga , så var det sist jag närvarade vid ett bröllop.

Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen innan sängen.
Det blir en alldeles för lång dag imorgon men jag är taggad!
Men räkna med en trött tjej på torsdag kl 8 då det är examination, VARFÖR?


NOLLEGRUPP , JESUS CHRIST SUPERSTAR 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

PARTY! :D

2010-08-25 @ 10:57:28
Postat av: Ronja

Går du också den kursen? :D

2010-08-25 @ 20:13:43
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0