ORDBAJSNING PÅ HÖG NIVÅ!



Jo, jag inhandlade polkagrisar på marknaden, men inga kokosbollar!
Pengarna räckte inte liksom till. Det blev polkagrisar, chips och korv :)
Kan ju hitta rätt mycket på marknad om man har orken att trängas !
2 timmar räckte väl. Då hade jag redan börjat få ont i fötterna och
tryckt i mig en äcklig langos. Jättebesvikelsen! Har inte ätit det på åååår
och så får jag slänga mer en hälften! Så där var mina kokosbollspengar.

Jobbat igår och idag. Vet inte vart alla människor kommer ifrån. Är fullrulle.
Så dagarna har gått rätt fort ändå måste jag säga. Nu är det bara 2 dagars
jobb kvar sen är jag leeedig tills skolan och Nolle-P börjar. Skööönt!
Jag behöver ladda upp inför vad som komma skall. Lite spänd på år 2 faktiskt.

Pinsamt men sant, Jag har aldrig varit på kräftskiva!
Och jag ska komma från Norrland? Vad iofs det spelar in, men ändå!
Därför ska jag tjata till mig och få till en riktigt bra kräftskiva med gänget.
Det ska bli mitt livs första och mitt livs bästa kräfthäng :D
Imorgon blir det häng hemma hos agge dock, kommer bli bra drag.


Världens bästa gammelmoster fyller 80 år idag, SIRI !
Lite tråkigt att inte kunna vara hemma och fira henne.
Men jag hoppas hon är kvar nästa helg så jag packar väskan
för en helg i Sundsvall. Det var länge sen! KUUUL .

Ikväll blev det en promenad med tjejerna och melker.
Riktigt skön sommarkväll så varför inte?


SÅ HÄR ROLIGT HAR AGGE HELA TIDEN DÅ HON ÄR MED MIG !
JA, JAG ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0