THIS IS MY LIFE.


Tagit min morgonrunda och sitter helt död framför nyhetsmorgon!


Helgen i Sundsvall var riktigt rolig och fartfylld. Det var kul att verkligen få träffa alla igen. För första gången på riktigt riktigt länge var vi samlade en hel helg och hade sjukt roligt. Mitt i allt firade jag min födelsedag i förtid med. Det blir så när man ska hinna med allt. 22 år är man nu och kan inte påstå att det känns annorlunda. Bara när man är med mamma som behandlar en som om man fortfarande var 10 år med massa presenter (vilket är bäst) och pratar lite gulligt med mig, då blir man rätt liten på en gång och känner sig inte så gammal för en stund! :D Helgen kan sammanfattas med fest, mys, mat, öl och skratt !!!

Daniel och Jessica befinner sig just nu i Thailand och blir där i 3 veckor. Mamma och pappa åker om 1 vecka till Turkiet och blir borta 2 veckor. Jag vill också åka bort till solen och värmen. Men eftersom jag inte kan det nu så får man utnyttjade detta till max genom att önska sig lite saker : ) Ska bara komma på vad. JESSICA! Du får lägga upp lite bilder eller skriva vad du handlar varje dag så jag får lite inspiration! Men jag blir glad för allt :D

På lördag är sista fadderutbildningen och sen börjar Nolle-p på måndag. Ska bli kul att träffa alla igen. Vissa har jag träffat på i sommar. Dock gruvar jag mig för år 2. Gnällde över det första året av någon anledning? Läste igenom kursplanen och fick magont!!! Jag hoppas att det ser värre ut på papperet än vad det i själva verket är.

Från och med idag och hela helgen är det stadsfest här i Linköping. Kommer lite artister, bl.a The ark som jag måste se. En stor fest som är gratis, så jag tycker att alla som vill och kan ska joina ! Syftar främst till Sundsvallsfolket ;)

Nu ska jag fortsätta mitt Sex and the city-maraton och tvätta klockan 12.
Fick hela boxen med alla säsonger av världens bästa broder :)


BILDER FRÅN HELGEN





Kommentarer
Postat av: Ronja

Skiva kyckling i tärningar, hacka en röd lök och en röd paprika. Lägg i en form och spill på 5 dl grädde. Häll på soja så att grytan blir aningen beige/brun och klicka i 1-2 matskedar sambal oelek. Du behöver inte krydda någonting för det blir salt nog med sojan och starkt av sambal oleken. Ställ i ugnen på 200 grader i ca 45min. Koka ris till och hacka en fräsch sallad. Som sagt detta är fortfarande oprövat för min del, väntar på att käket ska bli färdigt nu ;P.

2010-08-19 @ 17:23:35
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0