WEEK 2



Det är måndag igen, sista nollep-veckan!
Hade föreläsning mellan 8-12 imorse, rätt intressant så det gick bra.
Sen träffade jag min nollegrupp för att joina sektionens dag. Men det
blev inte långvarigt då alla nollan var trötta och hade plugg att göra.
Så jag var hemma vid 3-tiden! Riktigt skönt faktiskt.

Så nu här på eftermiddagen har jag haft lite hemma-spa.
Duschat, rakat benen, lagt ansiktsmask, noppat ögonbrynen osv.
Och nu sitter jag i myskläder och bara slappnar av, ingen åvve!
Ska börja med middagen snart, ikväll ska jag bara dega!
Agge skulle komma hem idag, men nu ska hon inte det :(

... MILL KOM IN I LINKÖPING OCH DET GÖR MIG VÄLDIGT GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0