YOU ARE, IN PAIN !


Gårdagen var trevlig, så kul att få träffa Becca och Sandra igen!
Hade mycket att ta igen så tiden sprang iväg, men det blev en
tidig kväll. Vilket var bra för att vi ändå skulle upp tidigt alla.

Men nu ligger jag här, med världens magont. Haft det under hela
natten, så tyckte det var smidigast att ligga på soffan så jag kunde
böka på hur jag ville utan att nicke vaknade, snäll tjej !
Men har ont nu med, hoppas jag inte åker på nå magsjuka eller
så nu när Nolle-P äntligen börjar och jag får inte svika becca juu!
Nä jag tar mig en till Ipren och lägger mig en stund, och hoppas
på att det går över under kvällen iaf. Kanske ska prova få i mig nåt med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0