For as long as I've got you, I'll be allright.


Fredagsmys igår med agge. Gjorde det jag tipsade om nedan.
Herregud, finns inget stopp när man äter det. Till slut sitter man
bara och äter för ätandets skull, vilket inte blir så bra då magen
säger ifrån till slut och gör ont!

Såg IDOL, Vann rätt person tycker ni?
Denna final kanske var den mest ospännande av alla år. Det har
ju alltid varit solklart att Jay skulle vinna. Men jag tycker ändå att
Minnah gjorde en bättre final än Jay, och vinnarlåten blev jag inte
alls förtjust i... Tycker mer om "All I need is you" med hela gänget.


Ikväll blir det fest med alla brudar och troligtvis en utgång fram mot
småtimmarna. Skulle egentligen ha haft en heldag med pulkaåkning
och korvgrillning, men då några jobbar, har träning och måste plugga
(som jag också egentligen borde) så hoppade vi det och taggar till
kvällen istället.

Snart är det jul, och om 3 veckor är det ett nytt år.
Åker till Sundsvall över julen.

Nu ska jag snart bort till agge och hänga, äta och göra oss iordning
tills folket kommer. Ha en trevlig lördagskväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0