FREEEEEEEEE!


Nu kan man säga att jag har jullov!
Var uppe på universitetet och gjorde mattetentan nyss för 4.e gången :P
Och jag hoppas och blir lite religös (ber till gud) att det inte blir en 5.e.
Det kändes rätt så bra, men jag vågar inte hoppas på för mycket. På måndag
har jag hemtenta, och vad jag kan förstå ska inte den vara så krånglig.
Så ja.. Tycker att jag kan säga att det är jullov nu :D

Håller på att tvätta lite och ska se om jag kan skrapa ihop något i lunchväg.
Blir nog inte att storhandla något innan julen nu. Då blir det bara liggandes.
Men det är ju några dagar kvar, så nu gäller det att plocka fram fantasin.
Gjorde varm smörgåstårta i förrgår, och guuud så gott det var.

Recept:

6 halvmånar hönökaka
3 paket bacon
1 purjolök
1 burk svamp (om man vill)
Grillad kyckling (om man vill)
2 burkar cream fräääsch
3 tomater
Riven ost

Jag stekte bacon, purjolök, svamp och kryddade lite efter behag och tycke. Sen blandade jag i cream fräääschen och blandade runt. Lägger 2 halvånar till en ring och slänger på hälften av röran. Sen ett lager hönökaka och resten av röran. Avslutar med hönökaka och garnerar med tomater och riven ost.
Sen in i ugnen 15-20 min i 200grader.

Snabbt, enkelt och SUPERGOTT!




Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

halvmånar va söt ;D

2010-12-16 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0