HEJDÅ SUNDSVALL!


Julen är över och veckan i Sundsvall är snart över.
Åker hem inatt eller ja kl 05.00 går tåget mot linköping och jag hoppas att
det inte blir några förseningar. Utan att det går så smidigt som möjligt hem.
det är jag, agge och daniel som åker ner. De ska fira nyår med oss och ni
ska bara veta hur glad jag är över det :D Vi får se hur det blir nudå, lite olika
bud på schemat, men det löser sig och blir nog riktigt bra tillslut :)

Igår var Jag, malin och agge på Himlabadet. Nya äventyrsbadet här i Sundsvall.
Hade inga större förväntniingar. men vi hade himla roligt och blev som barn på
nytt. En riktigt rolig dag med fina vänner. Men efter 3 timmar var vi rätt nöjda.
på kvällen lyckades vi samla hela gänget hemma hos lina. Det händer sällan och
därför blev det extra bra, sista natten med gänget. Sara drog till England idag på
obestämd tid så det var kul att träffa henne :)

jag har packat ner det mesta så känner mig rätt klar. Har pluggat hela morgonen
och har kommit en bra bit på vägen. Världens tråkigaste uppgift och den blir inte
roligare när det är jullov. Agge ska fixa håret på mig ikväll så jag ser ut som folk
på nyår! :)

Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0