VAD LÄRDE DIN MAMMA DIG?


Trött och jävligt besökte jag öppna mottagningen på vårdcentralen imorse.
Det är mellan 9.30-11.00, men var där redan kl 9 för att garantera mig en
plats då det alltid är så mycket folk. De verkar ju skicka alla till den öppna
mottagningen. De släpper inte lapparna för än halv så det vara bara att vänta.
09.27 springer en mamma med unge in, förbi alla 15 personer som suttit och
väntat och trycker ut en lapp... Bryr sig inte om det så kallade KÖSYSTEMET!
Sånt där kan jag reta ihäl mig på. Naturligtvis blev jag drabbad för hon skulle
till samma läkare som jag! Efter 2½ timme var jag hemma igen......

Nu håller jag på att tvätta 100kg tvätt! Överdriver inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0