EN BRA START PÅ DAGEN?


Nej jag pratar inte om Kellogs och kan inte
heller påstå att jag hade en bra start precis.
Klockan ringde klockan 7 och det var en pina!
Men kom upp tillslut, orkade inte att gör något
så håret fick bli en knut och linnet på avigt typ.
Går till bussen 5 min innan avgång, men jo jag
får stå och vänta 15 min till, försenat ! I en
mörk onsdagsmorgon och snöoväder -nej! Det
var inte populärt. Bussen kom tillslut och den
var proppfull, men kom med. En morgonsur
busschaufför skällde på alla och vägra släppa
på några mer folk! Hann fram till föreläsningen
precis, vilket resulterade i att jag blev utan mitt
morgonkaffe. Nu var min räddning att föreläsningen
skulle vara bra och intressant. Men nej. Hemsk hemskt !
Kände bara -NEJ VAD GÖR JAG HÄR?



Hur som helst helt slut efter en lång dag, 8-15.
Imorgon står det 8-17 på schemat. Börjar med
2 föreläsningar på morgonen, sen grupparbete
och avslutar med redovisning, wey! OPEPP, javisst!


Nu ska jag fortsätta att umgås.
Olle & Nanna är här. Olle har bakat kladdkaka : )







Kommentarer
Postat av: elin (ölin)

min dag började exakt likadant :/ suger fett

2010-02-04 @ 08:13:22
Postat av: mill

jag vill också ha parhäng :( :( :( :( :( :(

2010-02-04 @ 15:11:32
Postat av: Nicke (J)

Lång dag? 8-15?? Låter ju som rena semestern!

2010-02-04 @ 17:08:47
Postat av: Malin

Ingen semester vill jag lova!

Ja men, Ta hem karln din mill så fixar jag det! :D

2010-02-04 @ 23:05:43
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0