FUCKFUCKFUCKFUCK!


GAAAH! Nu är jag riktigt less faktiskt!
Var tvungen att tacka nej till i fjällenresa med brudarna för
att vi hade ett obligatoriskt moment idag kl 8. Kommer dit
och den varar 40 minuter och är totalt värdelös. Kunde lika
gärna ha sluppit och gått på det någon annan dag, blääääää!

Ingen är hemma i helgen, HALLÅ - det är ju löningshelg.
Till och med det, jag har pengar för att kunna skämma bort
mig själv i fjällerna. Nä, ser inte fram emot min helg nu. NEJ!
Jag ska ligga under ett täcke och vara deppig och tycka synd
om mig själv att jag inte är i Sälen eller Sundsvall. Om någon
vill rädda mig ur denna svacka så hör av er. Öppen för förslag!

Nu ska jag gå till gymmet och bli av med lite aggritioner!
Ska prova på någon effektiv gympa idag, Tror att jag kommer
ramla som jag sa till agge. Men ska prova nu så jag är väl
förberedd till Agge kommer hem och vi ska prova, då är jag Proffs!


Kommentarer
Postat av: ha!

HAHA!

2010-02-25 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0