SOLIGA LINKÖPING


Vilken underbar ledig dag. Sov till kl 10 och sen kom
och agge och väckte mig. Drog i på stan och kollade
runt och sen satt vi oss på Espresso House och drack
väldigt mycket kaffe och en god macka till frukost :)
Sen blev det en sväng på systemet inför morgodagen.
Hem och hämta kläder för en sväng till gymmet. Idag
var jag full av energi kändes det som, riktigt skönt.
Nyduschad och väntar på att Nicke ska komma hem.

En mycket bra start på helgen. Hoppas på mer sol imorgon!

Vart än jag går nu måste jag kolla uppåt. Är livrädd för
alla istappar och snöras som det är varning för överallt!
Hittade denna äckligt stora istapp påväg hem från stan.
Aj aj AJ!.....att få den i hövve!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha shit, den där får vi akta oss för imorgon när vi går fulla och jävliga mot stan :D

2010-02-06 @ 02:56:15
URL: http://cillihej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0