TRÖTT


Idag har det varit en väldigt tröttsam dag. Har varit så sjukt
trött konstant hela dagen, vilket också gjorde att jag fick så
ont i huvudet tillslut. Hoppade då över sista föreläsningen idag.
Men fick höra sen att det var inget att ha någon speciell ångest
över, den sög tydligen! Så det kändes ju bra. Bestämde dock
att jag skulle vara duktig och åka hem och lägga mig i soffan
och läsa litteratur, men har inte alls haft orken till det. Gick
och tränade som var ett måste, vilket gjorde mig ännu tröttare!

Snöat äckelblask hela dagen, vilket gör mig fruktansvärt trött.
Som ni förstår är jag väldigt trött idag. Därför ska jag lägga mig
nu och förhoppningsvis hinna läsa 1 sida litterturen innan jag somnar!

GODNATT FOLKET!
förövrigt har jag valinformation imorgon, alltså för mina framtida
studier och val. Men jag är rätt säker på vad jag vill göra och bli för en lärare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0