TUESDAY IS GREY


Sportlovsvecka för många...inte för mig!
Men jag kan erkänna att min start på veckan varit rätt så slapp.
Agge är hemma i Sundsvall denna vecka och umgås med hela
gänget. Malin har ju flyttat tillbaka till Sundsvall och Sanna är
hemma igen, så nu är dom verkligen hela gänget! - kul

I helgen drar Linköpingsbrudarna till Sälen, även jag blev tillfrågad
om jag ville följa, vilket jag då inte kan på grund av skolan. Typiskt
att det ska komma ett obligatoriskt moment precis nu, varför? Känner
på mig att jag kommer att missa något. det är ju löning med juuuu.

..Plugg i helgen då kanske?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, helg ska vara pluggfritt !


Såg nyaste avsnittet av one tree hill för en stund sen. Herregud vilket
avsnitt. Jag kunde aldrig sluta grina, och jag höll på grina ihjäl mig med.
Haha, sådana avsnitt är krävande alltså. Helt slut i kroppen när det var slut.

24-avsnittet innan nybäddad säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0