BACK IN TOWN!


Nu är jag tillbaka i Linkan igen!
Har haft det skönt och roligt hemma i Sundsvall.
Har ätit upp mig kan jag lova. Herregud vad god
mat och fika det har blivit, men det var ju kalas!
Innan vi åkte hem ställde sig pappa och gräddade
vofflor kl 8 på morgonen, bortskämd blir man <3
Så gott med hallonsylt och grädde. Speciellt också
när man inte äter det så ofta. Det satt fint :)

Känner att jag inte kommit in i vardagen riktigt. Inte
så konstigt eftersom jag gick två skoldagar och var
ledig sen igen. Och nu är det inga lektioner denna
vecka heller då tentan ska in på fredag. Så all tid i
veckan ska väl gå till den är det tänkt. Jag kan vara
nöjd med mig själv att jag kommit så långt som jag gjort.
Är väl bara lite finslipning som är kvar, och be till Gud att
jag har förstått och gjort rätt. Skulle vara skönt med ett G!


Agge kom tillbaka till Linkan nu med oss. Känns lite ovanligt.
Är så länge sen känns det som. Så idag var vi på stan och
handla lite smått och tog en kaffe på Espresso House. Blev
lite uppdaterad av livet i Sundsvall och hon av livet här.
Jag köpte hårfärg så hon ska hjälpa mig att göra något åt
min utväxt. Det är på tiden! Men tanken är att jag inte ska
bli fööööör mörk. Jag vill ha en speciell färg. Får se hur det blir.

Imorgon ska agge och jag börja våra nya liv, haha!
Vilket innebär träning, motion och nyttigheter. Vi laddar
upp för fullt idag med att äta så mycket det går, bra va? :D
Ganska skönt att vara två! Får se hur det ska gå, Taggad är vi !


Kommentarer
Postat av: Agge

haha..undra hur många gånger vi har skrivit att vi ska börja ett nytt liv med träning och nyttigheter egentligen. Får hoppas att vi lyckas lite bättre och längre tid den här gången! :D

2010-01-17 @ 19:27:14
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0