HELLO MY FRIENDS!


Tillbaka i vardagen igen. Har njutit de sista dagarna sa
darfor inget inlagg. Ja, jag ar i Sverige. Men av nagon
anledning ar mitt tangetbord installt pa engelska, och
jag med min tekniska formaga har ingen aning om hur
man ta bort det. Sa jag skiter i det !

Blir iaf en mjukstart. Aker till Sundsvall pa onsdag.
Mamma har examen sa vi ska fira henne. Onska att
mina tre ar ocksa var klara nu. Maste vara underbart!

Var anda ratt taggad imorse. Klev upp i god tid och
hann till och med dricka en kopp kaffe och streama
vatten till min vattenflaska , woooooooooow!
nu borjar dock trottheten att komma, sa lika pepp ar jag inte!
Men kan ju inte sticka under stolen med att det ar roligt
att vara tillbaka och traffa alla igen! Plus att det ska bli
ganska skont att fa in en vardag igen, alltsa inte sova till 3 typ.

Sanna kommer hem tidigare , Yes!
Lite trakigt med tanke pa att det da inte blir nagon resa.
Istallet ska jag se till att hon och G besoker Linkoping snarast.

Plugg plugg plugg med gruppen vantar!
laaaaaaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0