MIN DAG


Vi vaknade sent, vid halv 2. Kände av gårdagens
plötsliga utgång, men bara ytterst lite, skööönt.
Så nu är det ingen fara. Men vi hade trevligt .
Nicke och jag åt lite lunch och sen kokade vi kaffe
och tog fram kärleksmumsen och gick bort till Agge
för att överraska henne med lite eftermiddagsfika!
Blev kvar där ett tag och nu sitter vi alla tre här hemma.
Har duschat och nu ska det väl funderas lite kring
dagens middag. Inga förslag. Ge oss lite tips! : )

Ikväll blir det lugnt. Ska umgås med Nanna och Olle.
Jag tror att det blir lite buzz. Länge sen jag spelade
det. Men jag ska nog fortfarande vara rätt så bra iaf.

Skjuter upp pluggandet tills imorgon.
Det är ju faktiskt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0