VAD ÄR KLOCKAN?


japp, jag har vänt på dygnet !
Här hemma är natt dag och dag natt nu.
Det blir nattmiddagar och inget stämmer.
Men nu måste det bli ändring på det. Kan
aboslut inte vara hälsosamt att göra så här!

Imorgon gör jag årets debut på gymmet.
Håller det jag lovat mig själv att börja igen
efter nyår, så det är väl dax nudå :) Känner
mig rätt taggad faktiskt. Speciellt nu när jag
fick en Ipod och en sån där armhållare till av
broder i julklapp. Med bra musik blir det toppen!

Sitter och väntar på att hockeyn ska börja, kl 3.
De är ju bra om man ska vända tillbaka dygnet , eller?

På köpet har jag blivit världens förskyld!
Fan vad jag hatar det. Kan inte prata och låter hela
tiden. Jag blir trött på att höra mig själv ju.

Snart åker vi till Sundsvall igen med :)

Nu ska jag kurera näsan, dricka mitt bubbelvatten och hålla tummarna för Sverige!

Kommentarer
Postat av: sanna

När aker ni till Sundsvall igen?! :O

2010-01-04 @ 18:52:00
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0