SUMMERTIME!


Vilken sommarhelg det har varit. Helt uderbart väder och massa skoj bara. Fredagen började med lite solning och chill i trädgårdsföreningen med agge. Ett försök att få lite färg! Sen på kvällen grillade vi och bara chillade. Agge åkte hem igår och stannar i Sundsvall tills på tisdag. Gårdagen lika varm och underbar. Träffade millan och malin vid 17. Gick hem till malin, som förövrigt skaffat sig en skitfin lägenhet, och blev där hela kvällen. Nattis joinade med :) Jättetrevlig kväll som avslutades på Platå :O haha, där hänger inte jag men det gjorde jag tydligen igår. Malin fick med mig tillslut :) Sen vaknade jag upp av ett samtal från Millan imorse. Hann inte riktgit med att känna efter hur det stod till, men jag kan röra mig iaf, lite lätt huvudvärk. Men jag millan malin och nattis gick till trädgårsföreningen och har varit där hela dagen. Så nu har man fått lite färg iaf :D Avslutade dagen med en sallad på Filbyter! UNDERBAR DAG/HELG !

Nationaldagen idag, vilket jag hade helt glömt bort. Märks ju inte av precis! Men Agge slängde upp en bild från Sundsvall och där verkar det vara lite mer fart. Går ju inte att jämföra med Norge dock.

 

Nu ska jag ta en sval dusch och lägga på på soffan. Det kan jag göra med gått samvete eftersom jag varit i solen hela dagen. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0